koelvloeistof
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: koelvloeistof

    door gille » za apr 12, 2014 6:17 pm

    ook tommy heeft zich voorgesteld met zijn F 3 dagen voor jou ook uit melsele.

    ik heb van mijn 1'e levensjaar tot mijn 49'e regelmatig naar melsele gemoeten.
    (ons moeder is van daar). vorig jaar m'n laatste familie daar begraven, dus die bezoekjes zijn voorbij.

    ik vind het toch 'n klein gat hoor. :lol:
    ps ik woon in As waarschijnlijk nog kleiner, maar hier rijden gemiddeld ook 2F'fen rond( wel allen uit mijn garage)
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: koelvloeistof

    door gille » za apr 12, 2014 6:21 pm

    Mr. Dj M. schreefColonWelkom op het forum!
    Dat van het raam kan ik niet helemaal volgen. Sloot de deur en daarmee het raam, anders dan eerst?
    Zorg in ieder geval dat alle stoffen delen van de kap niet tussen het frame zitten als je de kap opent, anders krijg je slijt plekken.

    als je ruiten afgeregeld zijn met het dak open, en dus eigenlijk iets te ver naar boven gaan
    kan dit echt wel wrevel geven als je het dak sluit met gesloten ramen.
    best dan eerst dak dicht en dan de ramen tot ze net dicht zitten(en dan ook weer inregelen tot ze zo juist staan)
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • JEPEDEWE
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 46
    GeregistreerdCOLON wo apr 02, 2014 4:58 pm
    WoonplaatsCOLON Melsele

    koelvloeistof

    door JEPEDEWE » za apr 12, 2014 6:28 pm

    Ok ok... T is eigelijk maar een kleine gemeente! Je hebt gelijk. Seffes voor het eerst op stap met de MG. De vorige eigenaar ging er alleen me weg als hij voor de deur kon parkeren. Hij heeft de wagen wel erg goed onderhouden denk ik. Enfin. Heb eens in dat waterreservoir gekeken.. Niks, geen streepjes, geen electronica, dus ook geen verklikkerlichtje! Ik las al dat men dat heel velangrijk vind bij MG. Maak me al gelijk zorgen... Ben der nu al wat verliefd op... Gaat dat over denken jullie???


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: koelvloeistof

    door Mr. Dj M. » za apr 12, 2014 10:02 pm

    ttdesign6 schreefColonDe Prijs zit ook al in 2003 modellen Martin. Daarnaast is 99% wel een beetje erg veel, water kan op veel plaatsen lekken als een auto op leeftijd is. :wink:

    De prijs? de verklikker bedoel je?
    Anyways, lijkt me sterk dat dit al in auto's van bouwjaar 2003 aanwezig was, aangezien het een toepassing was op auto's van MY2005. Er zijn dus ook exemplaren uit 2004 met de verklikker/sensor.

    En ja 99% is inderdaad wat overdreven, maar als je niet weet hoe de vorige eigenaar de auto heeft bereden is het wel het eerste waar je naar moet kijken. Dat was de rede dat ik het zo vermelde :wink:


    @Gille: Bedankt alvast voor alle info en de How To :wink:
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: koelvloeistof

    door gille » di apr 15, 2014 2:51 pm

    jepede...
    het expantievatje van jouw wagen:
    Afbeelding
    en:
    Afbeelding
    met maat aanduidingen.


    en dj m:
    het polo vatje:
    moet van polo zijn model 6N met blauwe draaidop
    Afbeelding

    alvast 'n voorbeeld zie. :-0
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: koelvloeistof

    door Mr. Dj M. » di apr 15, 2014 4:05 pm

    @ Gille: Bedankt alvast voor de info, ik wacht je How To nog even af :wink:
    Afbeelding
  • JEPEDEWE
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 46
    GeregistreerdCOLON wo apr 02, 2014 4:58 pm
    WoonplaatsCOLON Melsele

    koelvloeistof

    door JEPEDEWE » di apr 15, 2014 4:08 pm

    Mo mannake toch!!! Azo veel moeite!! NU is t duidelijk se! Merci! De kussen zal je aan mijn vrouw moeten vragen!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: koelvloeistof

    door gille » di apr 15, 2014 8:00 pm

    JEPEDEWE schreefColon De kussen zal je aan mijn vrouw moeten vragen!


    ha neen he, de vorige keer kon ze haar tong ook al niet in haar mond houden :devil-( :devil-(
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: koelvloeistof

    door gille » di apr 15, 2014 8:04 pm

    dubbel :oops: :oops:
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten