

Superboer schreefColonEr zijn vast forumleden die zelf een bandenpomp hebben. Wat zijn jullie ervaringen en wat is een goede en betaalbare? (ik blijf natuurlijk een Hollander)

Bruno schreefColonNiet het goedkoopste, maar voor een MG wil je dat toch niet
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.