ttdesign6 schreefColonWellicht ook eens even een PB naar Carl sturen die dit ook heeft (gehad).
Volgens mij was na alles wat Carl er aan gedaan heeft, inclusief de wiellagers vervangen voor (echte) nieuwe en een Trophy splitter voor nog steeds niet 100% tevreden over wat het is en wat hij vond dat het zou moeten zijn.
Maar vergeet niet dat nieuwe banden de eerste paar 100 Km ook vreemd rijgedrag kunnen tonen, ik kan me dat nog herinneren van de mijne, ik wist niet wat me overkwam.
Is de weerstand die je voelt in je stuurwiel wel constant? Staat je Kilometer teller steady op de snelheid die je rijdt of fluctueert dat? Als je de voorkant opkrikt, met lopende motor, blijven de wielen dan in de midden positie staan voor? (even de stuurbekrachtiging uitschakelen is ook een goed idee om die uit te sluiten)
Je moet echt ff Carl een PB sturen. Die heeft vast wel extra ideetjes.
Heb je hier alles al opgesomt wat je gedaan hebt? De ellende is natuurlijk ook dat je zo veel aangepast hebt dat het ook op even zoveel plekken verandert kan zijn. Stuiteren is niet goed. Durf niet te zeggen of dat veroorzaakt kan worden door lucht in het Hydragas system... Te strakke schokbrekers uiteraard wel.
Het was de MGF Trophy 160,
Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen:
Youtube kanaal 1 en
Youtube kanaal 2