



schrokke schreefColonAls je het koppelingspedaal een beetje moet lossen om de achteruit versnelling te kunnen inschakelen betekent dit dat de koppeling goed werkt. Met een versnellingsbakolie wissel ga je meer kans op verbetering hebben.







Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.