Bruno schreefColonBoven een aantal vermogen (zeg maar 180pk+) kan wat meer lucht geen kwaad. T'is een modificatie die wel meer wordt gedaan in het wereldje van de K's met wat meer vermogen zonder MTTB's....
Bij minder dan 180 pk, haalt het weinig uit inderdaad, misschien zelfs integendeel....
Duidelijk

