Inmiddels het resultaat van
HGdipping gezien en dit mag er wezen.
Kleine delen zijn prima zelf te doen. Wat er gebeurd is dat het folie met de print oplost in het water en de verf van de print blijft drijven.
Door het onderdeel onder te dompelen hecht de print zich aan het product op alle plaatsen. Daarna breng je een laklaag aan ter bescherming.
Doordat er geen naden zijn loopt de print door in de kleinste hoekjes.
Dit wil dus ook zeggen dat je ieder krasje vooraf moet wegwerken want deze blijven gewoon zichtbaar.
Net als special paint is het alleen te verwijderen door te schuren.