nieuwe velgen
  • Avatar gebruiker
    Ad Aerts
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 14
    GeregistreerdCOLON vr sep 06, 2013 1:28 pm

    Re: nieuwe velgen

    door Ad Aerts » zo okt 27, 2013 10:15 am

    De logo's zijn al vervangen door zilver/zwart en verlagen zou ik zeker willen maar ik moet nu al heel erg schuin over een drempel om mijn eigen woonwijk uit te kunnen rijden.
    De 11-spokes worden binnenkort voorzien van winterbanden zodat ik veilig de winter door kom want de vorige winter was het bijna niet te doen, levensgevaarlijk eigenlijk.
    MG TF160 2002, starlight silver, zwarte hardtop, Black Daytona leder, carbon deurpanelen, chroom pack, airco, mistlampen, sportspack 1, windscherm, nieuwe Toyo's Proxes T1R, Lexusstyle achterlichten, side-air scoops, rearlight covers, nieuwe achterruit in softtop, hoodstraps, RVS uitlaatspruitstuk en RVS downpipe, Lotus stage2 demper, K&N luchtfilter, KH-frontsplitter.
    to do: nieuwe "grooved and dimpled" remschijven voor en achter monteren
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: nieuwe velgen

    door adaerts » zo okt 27, 2013 12:08 pm

    Volgens Rick kan ik nu weer inloggen met mijn oude account. :applaus:
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: nieuwe velgen

    door Coen » zo okt 27, 2013 9:42 pm

    adaerts schreefColonVolgens Rick kan ik nu weer inloggen met mijn oude account. :applaus:

    Volgens mij heeft Rick gelijk ;)
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    Re: nieuwe velgen

    door camiel456 » ma okt 28, 2013 12:35 am

    :proost:
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten