door Los » wo sep 25, 2013 5:06 pm
Ongeveer 9 maand geleden een nieuwe ruit laten monteren (naam fa. is me ontschoten, kan ik volgende week wel opzoeken), heren werkten heel erg netjes, zagen gelijk, dat er al eens eerder een ruit vervangen was wegens kleine beschadigingen aan de plastic raamomlijsting. De sponning was nog pico bello, zonder beschadigingen en/of roest en er werd ook hier een beschermlaagje aangebracht voor de kit.
MGF 1.8i steptronic 2001, Anthracite
Landrover Freelander 2 2.2 TD S 2008 Santorini Black
4frF