


gille schreefColonwel wolf,
ik rijd er inderdaad nog mee rond, en als ik op een normale manier rijd is er ook helemaal geen probleem,
niet te hard en zeker niet te hoog in de toeren en alles is ok. (als ik mij dus aan de regels hou en tijdig schakel, zoals met de diesel)
er is wel een afspraak met m'n garagist om de oliekanalen en leidingen etc. eens goed te controleren.
en vermits de winter voor de deur staat is daar nu ook alle tijd voor.
RemcovanKuilenburg schreefColonHeb je al eens gekeken bij de sensor of daar de aansluiting wel goed zit. Het is namelijk raar dat hij gaat flikkeren en niet branden zoals hij moet doen. Of een aarding of aansluiting die niet tof is?
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.