Maakt hem net iets te donker.... Darkside


Bruno schreefColonMmmh, ik zie niet goed de link tussen de velgen te spuiten zoals Sander voorstelt, en het "Sjonnie", zoals jullie dat noemen, zijn van een wagen.
Als "Sjonnie" staat voor : de wagen modificieren naar eigen smaak, zijn de niet-"Sjonnies" op dit forum op één hand te tellen.
Voor mij wil "Sjonnie" in ieder geval iets anders zeggen dan mooi gespoten standaard velgen, die de auto als het ware scherpe tandjes geeft
"Sjonnie" Bruno








Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.