piepende achteras???
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: piepende achteras???

    door gille » di aug 06, 2013 5:03 pm

    awel Bruno, net iets goedkoper gevonden, namelijk:
    gewoon de sleutel van mijn kleine slijpschijf, met een beetje hulp(bij mij de eerste toer) om deze tegen de cilinder te drukken gaat het vanzelf. ik denk dat dit origineel de bedoeling was zo goed ging het. :O))
    (de eerste toer had ik dus een grote schroevendraaier tussen het gat in de sleutel en de remblok gezet om deze een beetje in te drukken) toen er beweging in zat ging de rest vanzelf. WEL NIET VERGETEN HET REMRESERVOIR OPEN TE DOEN, EN ER EEN VOD IN TE STEKEN zodat de oliedruk weg kan maar de olie niet.
    ps Bruno... deze tip niet voor jou maar voor de volgende die zijn remmen zelf wilt vervangen.

    in alle geval dank voor de tips :proost:
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten