mgf_stefke schreefColon
Ps ,waarom heb je de waterpomp niet ineens,
Alles lag open?
Begrijp ik ook niet helemaal

mgf_stefke schreefColon
Ps ,waarom heb je de waterpomp niet ineens,
Alles lag open?


Carl schreefColonVoor de rest een prima initiatief. Het verwijderen van de T-bar kan een mogelijkheid zijn als je de speakerbar hebt achteraan. Zonder speakers achteraan is het echt niet nodig.




Carl schreefColonMaw : schrijf maar netjes in de how-to op welke plaats je de waterpomp vervangt, vooraleer het hier vol staat van de mensen die denken dat het onze schuld is dat hun waterpomp lekt.
.

maarten schreefColonomdat ik dan ook de voorkant van de auto moet liften.

en dat is dan weer een heel goed idee!maarten schreefColonwordt dan een "how to" met 3 keuze's.
b.v.
De snaar zie 1 t/m 4
De distributie 5 t/m 9
De waterpomp 10 t/m 12
of iets dergelijks

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.