door Janmgf » do jul 18, 2013 11:13 am
Ik heb deze "ingreep" al jaren geleden gedaan en absoluut geen enkel probleem ondervonden.
De benzinelucht IN de auto is compleet verdwenen!
Het enige wat zal gebeuren is dat er wat benzinedamp via het gaatje in de atmosfeer ontsnapt als de tank warm wordt, maar het is niet zo dat je een benzinegeur rond de auto ruikt.
MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.