Tukker schreefColon
Ik zou goed kijken naar reparatie werkzaamheden
Ga je voor een automaat?
Reparatiewerkzaamheden heb ik aan deze auto niet kunnen ontdekken. Bovendien rijdt ie voor mijn gevoel prima (veel beter dan mijn vorige F).
Het hoeft niet persé een automaat te zijn. Moet zeggen dat dat wel heel relaxed rijd en fantastisch ongemerkt schakelt.
Ik blijf nog maar even nadenken over wat ik zal doen



