door D.B.C. » zo mei 12, 2013 8:03 pm
Ik ben alvast begonnen en het begint al vorm te krijgen.
Ik doe elke dag een beetje, zonet wezen schuren, en morgen plamuren en de dag erna weer schuren en ga zo maar door.
Ik weet alleen nog niet hoe ik het afwateringssysteem ga maken, ik denk dat dat een soort gootje word, maar dat komt nog wel
Weet iemand waar ik een beetje leuk racegaas kan halen?
Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.