door Renaat » ma aug 22, 2005 6:00 pm
Toegegeven, het is wel een serieus bedrag dat je op tafel moet leggen. Maar 's winters rij ik met mijn hard top rond, kwestie van extra komfort en minder afzien van de soft top. Dan is het wel behoorlijk vloeken als de zon schijnt... die Targa top zou wel leuk zijn, effe stoppen, glazen paneel in de koffer en terug bollen!! Het combineert de voordelen van beide, maar 'k zou 't wellicht enkel in de winter gebruiken. De kans is wel heel erg klein dat ik dat ooit ga kopen, maar toch! Keep on dreaming!
'k Zie alvast uit naar de fotookes!
Ciao,
Renaat
Cruising is life!!!!
MG TF 160 VVC, Black Metallic, Tan Leather Interior, Mike Satur Roll Hoops FHW849