maarten schreefColonNu zit ie achter bij de motor direct aan de gasklep, en als de draadjes goed contact maken, doet ie het prima.
Is de beste plaats en veel directer.
Heb ik ook zo geplaatst.

maarten schreefColonNu zit ie achter bij de motor direct aan de gasklep, en als de draadjes goed contact maken, doet ie het prima.

Carl schreefColonEen persoonlijk recordje is een nonstoprit van een uur of 22, enkel wat gestopt om te eten en te plassen, was met een busje, dus niet supervlot te rijden. uiteraard zonder cruise control.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat een cruise control dodelijk kan zijn voor lange ritten, kwestie van in slaap vallen.












Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.