





Tukker schreefColonAls de bougies nat zijn dan gok ik toch op de ontsteking.
Bougies, verdeler, rotor vervangen voor nieuw.
Zijn de kabels weer op de juiste volgorde aangesloten? komt nog wel vrij precies zeggen ze.
Een vonkende bougie wil niet zeggen dat hij altijd goed werkt. Een barstje betekend al snel een groot probleem.


Bruno schreefColonBinnenkort, gooi ik die van de zr er ook af.

Carl schreefColonWissel de MEMS1,9 ecu nu toch nog eens, als hij dan aanstalten maakt om te starten en direct afslaat weet je zeker dat je originele ecu defect is.
De oplossing is dan de vervang-ECU matchen met de 5aS en hoppa je bent vertrokken.





Carl schreefColonover de steppermotor:Bruno schreefColonBinnenkort, gooi ik die van de zr er ook af.
Waarom zou je te dat doen ? om moeilijker te starten bij koude motor of om een minder stabiel draaiende motor bij stationnair toerental te hebben ?
De stepper doet toch totaal niks fout aan je vermogen of wat dan ook, het is net een stabiliserende factor, je wil toch geen nukkig blok ?


Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.