Dagrijverlichting
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Dagrijverlichting

    door ttdesign6 » wo mei 22, 2013 3:42 pm

    Niet verkeerd mits goed ingebouwd. Ik zie wel dat deze rond zijn, de originele mistlampen zijn toch ovaal?
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Dagrijverlichting

    door Mr. Dj M. » wo mei 22, 2013 5:03 pm

    Klopt, maar ik heb geen mistlampen dus ik heb de zwarte kapjes waar ik deze dingen eventueel in zou kunnen zetten.
    Dat heeft zo zijn voordelen, want de frames voor de mistlampen heb ik ook niet en zouden op mijn bumper verlijmt moeten worden. Geen schroefpunten op mijn bumper.....
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Dagrijverlichting

    door Mr. Dj M. » wo mei 29, 2013 8:25 pm

    Besteld!
    Blijft een beetje een gok, maar we gaan het zien over een week of drie schat ik...
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Dagrijverlichting

    door Mr. Dj M. » do jun 13, 2013 8:30 pm

    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: Dagrijverlichting

    door gille » do jun 13, 2013 9:57 pm

    die wil ik wel eens zien als ze ingebouwd zijn. op foto dan he :wink:
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    Dagrijverlichting

    door SundayOnline » do jun 13, 2013 10:13 pm

    Daar ben ik idd ook reuze benieuwd naar ;)
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Dagrijverlichting

    door Mr. Dj M. » za jun 15, 2013 8:07 pm

    Nog niet vast (kan er niet bij om hem vast te zetten als de lamp er eenmaal zit), maar zo komt het er uit te zien 8)

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Waarschijnlijk wordt het de bumper demonteren om de boel echt te kunnen demonteren. Daarvoor ga ik een draadklem gebruiken, want de bout schuin richting het midden van de auto en vlak boven het gat voor de mistlampen, is van een onbekend formaat. In eerste instantie lijkt 6mm te passen, maar dat doet het dus niet :evil:
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Dagrijverlichting

    door ttdesign6 » za jun 15, 2013 8:15 pm

    Ziet er alvast goed uit, past prima bij de koplampen. Hoe ga je de boel afwerken rondom de mistlichten? Gat maken in het afdekplaatje en daar het mistlicht doorheen halen?
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Dagrijverlichting

    door Mr. Dj M. » za jun 15, 2013 8:24 pm

    Nee afwerking zat er al omheen, heb daarvoor gebruik gemaakt van een zwart stukje flexibel plastic. Stuk makkelijker om het gat in te maken en is tenminste nu ook groter dan het gat. Langs de randen ga ik dat aan de achterkant van de bumper vastplakken.

    Afwerking gebeurd dus aan de achterzijde thumbsup

    Overigens, zoals je te zien is op de foto's heb ik de reflector zwart gespoten. Dit was wel "nodig" voor een matchende look. Helaas hou je dan nog wel steeds een licht deel over, maar goed. Dat zie je alleen als je rechtstreeks in de lampen kijkt. Vanaf een flinke afstand is het ook zichtbaar, maar dat geld ook al bij de koplampen.
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Dagrijverlichting

    door ttdesign6 » za jun 15, 2013 9:34 pm

    Ik vind het hoe dan ook strak, net zoals de rest van je TF btw thumbsup
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Dagrijverlichting

    door Mr. Dj M. » zo jun 16, 2013 9:16 am

    Thanks 8)
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Dagrijverlichting

    door Mr. Dj M. » wo jun 19, 2013 8:57 pm

    Inmiddels zijn de lampen geplaatst. :D
    Bumper daarvoor gedemonteerd en weer gebruik gemaakt van het stoepje voor extra ruimte onder de auto.

    Afbeelding

    Afbeelding


    De rode buurt kat, altijd aanwezig als er wat gebeurd :lol:
    Afbeelding

    De draadklemmen die de montage mogelijk hebben gemaakt
    Afbeelding


    Het zwarte plastic rondom de lampen aan beide kanten met ductape vast gezet. Eigenlijk de enige optie, aangezien je het "afwerkingsplaatje" pas kan bevestigen nadat de bumper er weer op zit.
    Afbeelding


    Afbeelding


    Momenteel kunnen ze nog niet branden. Eerst moet er nog een schakelaar gescoord worden. Later dit jaar wil ik dat nog wel realiseren, al zitten de lampen er vooral voor de looks en vind ik de optie om ze aan te kunnen zetten wat minder belangrijk.
    Afbeelding
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: Dagrijverlichting

    door Rob » do jun 20, 2013 1:05 am

    Het ziet er niet verkeerd uit, laat ik daar mee beginnen. Ik vind het een beetje jammer dat je de gele LED ziet zitten als je recht voor de auto staat maar dat is peanuts.
    Het feit dat ze het niet doen is voor mij onverteerbaar. ga je trouwens niet mee door een APK komen.
    Ziet er goed uit maar waarom maak je het karwei niet gewoon af?
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Dagrijverlichting

    door Mr. Dj M. » do jun 20, 2013 1:11 pm

    Heb de schakelaar nog niet Rob, maar dat gaat nog wel gebeuren natuurlijk thumbsup
    Overigens lijkt me de APK geen punt, het zit achter een schakelaar en je mag ook gewoon neon hebben onder je auto. Zolang je het maar niet op de openbare weg gebruikt.
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Dagrijverlichting

    door ttdesign6 » do jun 20, 2013 1:23 pm

    Ach, als je er niet mee door de apk komt zet je de zwarte dekseltjes toch gewoon weer even in de bumper. Ik vind het geslaagd, enige jammere vind ik dat je toch de originele uitsparingen nog blijft zien, vandaar ook dat ik zei dat het misschien mooi was gaten te boren in de originele dekseltjes. Maar verder thumbsup
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten