door The_Ripper » ma maart 04, 2013 12:54 pm
@ Carl: Zeer tof, en ik geloof dat er veel licht uit komt. Je ziet vaak al dat mensen 's avonds hun LED dagrijverlichting aan hebben staan en dit al zoveel licht geeft dat ze niet door hebben dat hun dimlicht nog niet aan staat. MAAR...

voor zover ik weet is het bij de wet nog niet toegestaan... Plus dat LED verlichting wel veel licht geeft, maar geen gerichte bundel?
@ ttdesign: Mijn vader heeft een Insignia met halogeen. LED stadsverlichting erin gezet, en dat is echt geen gezicht! LED moet je direct vervangen i.c.m. xenon (IMO).
@ D.B.C: Je zou sowieso voor 4300K kunnen gaan. Hier heb je een erg goede lichtopbrengst en is net een mooiere look dan standaard halogeen. Zal zeer goed staan op een F

MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen
Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust