
Rene schreefColonDemor, vertel eens
merk je nu echt niets, of ben je inderdaad gewend met een arreslee te rijden
Rene schreefColonHeb zo net voor de nieuwe sloffen op laten leggen. Het is werkelijk ongelofelijk wat een verschil. Ben benieuwd op hoge snelheid, als ze even zijn ingereden




Bruno schreefColonWe regelen wel wat René, maar als ze nog redelijk zijn, kan ik je er wel wat Kent producten voor geven, zo is Erik dan ook tevreden.
Smijt ze dus in ieder geval niet weg, we komen ze desnoods wel halen. Enfin, we spreken wel af op de Kempenrit.
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.