Ik heb dit weekend ook nog is een poging gewaagd om het lichtbeeld te verbeteren,
en ik moet zeggen met een heel aardig resultaat.
Eigenlijk was het voldoende om de glazen lenzen via de achterzijde schoon te maken..
natuurlijk is het zo dat de reflecterende laag doffer word, maar het grootste probleem zit m volgens mij in het feit dat de laag verdampt richting de glazen lens, die was helemaal mat geworden.
Ik heb het metalen deel waar de H1 lampjes inzitten eruit geschroefd, dit zijn 2 schroefjes.
vervolgens heb je een redelijk groot gat waar een niet al te grote kwast doorheen kan, hierdoor hoef je dus niet het hele lamphuis eruit te halen en dus ook de bumper te verwijderen,
vervolgens een sopje met heet water aangemaakt, kwast dopen en poetsen maar.
Ik heb helaas nog geen foto's gemaakt, maar zal even kijken of ik vanavond wat plaatjes kan schieten.
het beeld op de muur is echter een hele verbetering, waar ik voor de poetsbeurt een wat vaag beeld had zie je nu echt weer soort van lijn
Ik moet er wel bij zeggen dat ik al een tijd met 4300k Xenon rondrij en doordat deze eigenlijk niet echt warm worden heb ik goede hoop dat verdamp proces van de chromelaag hiermee wel gestopt is.