R.de.heus schreefColonmischien een idee om er 3 aparte topics van te maken voor de zr zs zt anders wordt het mischien rommelig
Zoveel zr, zs, zt rijders zijn er (nog) niet. Misschien dat we dat in de toekomst kunnen doen, maar gezien het aantal topics lijkt me dat nog niet nodig.
