Nou inmiddels zijn de reparaties uitgevoerd en rijdt de auto weer als een zonnetje. Ik pretendeer er niet veel verstand van te hebben, maar ik heb het idee dat men de reparaties goed heeft uitgevoerd

Ik begrijp dat de reparaties aan de dure kant waren, maar ik heb helaas zelf niet de know how of skills om het probleem zelf te verhelpen en ik ben dus ook afhankelijk van een garage. De onderdelen zelf bestellen was natuurlijk een goede mogelijkheid geweest alleen zat ik niet op de rompslomp te wachten die dit met zich meebrengt. Ik heb het idee dat Suzuki Centrum Roosendaal zich altijd goed heeft ingezet om de auto in zo goed mogelijke staat te houden. Tevens wilde ik niet al te lang wachten met de reparaties. Een TF is niet de goedkoopste auto, maar ik reed nu met een BWM 530i heen en weer naar Eindhoven doordeweeks. Dat was een grotere aanslag op mijn financiën dan de MG

Ik zou heel graag willen dat ik de tijd en geduld had om me er net zo in te verdiepen als menig forum lid hier, maar ik heb helaas teveel andere dingen aan mijn hoofd

Toch heb ik na dit alles een besluit gemaakt en het is voor mij wel definitief. Ik ga de TF toch verkopen. Het klinkt misschien slap en sentimenteel, maar ik heb op dit moment het gevoel dat ik de auto gewoon tekort doe. Ik had nog aardig wat plannen voor de toekomst waaronder het installeren van stalen koelleidingen, het repareren van de slotpal vergrendeling aan de passagierskant, het repareren van de weerstandjes van de verwarmingsventilator, het plaatsen van nieuwe velgen, het laten maken van nieuwe kentekenplaten (zonder die lelijke 1) en nog wat meer van dat soort dingen. Helaas gaat dit alles niet lukken binnen een, voor mij, redelijke termijn voornamelijk wegens tijdgebrek en financiële middelen. Mijn auto heeft daarin helaas geen prioriteit tenzij het om technisch onderhoud of noodzakelijke reparaties gaat. Ik ben hierin denk ik te naïef geweest. Ik zou dan ook graag willen dat de auto bij een liefhebber terecht komt die er wel iets van kan maken, die er wel de tijd voor heeft en als laatst ook de financiele middelen.
Mijn ouders hebben zelfs aangeboden om hun BMW 530i in te ruilen om op die manier de TF te behouden, maar dit vond ik te drastisch en erg onredelijk voor hun. Een ontzettend mooi aanbod, maar dan zouden we met zijn allen de auto, naar mijn mening nog steeds te kort doen. Het liefst had ik mijn auto in dezelfde staat gehad als Bruno's F, want godnonde wat is dat een verdomd ruige F in topconditie!
Mijn intentie is om de TF te gaan verruilen voor een auto die toch wat praktischer is, goedkoper is, maar toch ook nog een beetje feel heeft. Een diesel heb ik reeds uit mijn hoofd gezet, omdat ik niet verwacht nog langer dan twee jaar te werken voor mijn huidige werkgever. Tevens zijn er maar bar weinig spannende diesels te vinden die binnen mijn budget liggen en enigszins in de buurt komen van de feeling van het rijden in een TF. De enige diesel die wat dat betreft een beetje aan de eisen zou voldoen is een betrekkelijk saaie BMW 118d. Toch zal het wel wennen zijn, zowel in de zomer als in de winter...
Ik denk dat ik de auto hier nog op het forum plaats binnenkort, mocht er iemand interesse hebben.