door Carl » za nov 17, 2012 2:04 pm
Remco, ik rijdt al 25.000 km met een slecht afgesteld/ volledig versleten mechanisme en heb dus al behoorlijk wat trek en duwwerk gedaan aan de versnellingspook. Waarom zou ik niet opteren om het systeem te vervangen als ik alle elementen mee aanpak? (slick shift mechanism, upgraded rear crank bell, het subframe er onderuit, andere PG1 samen met de hele koppelingszooi)
Stel dat ik dat allemaal doe en dan plots merk dat er een kabel toch overgaat wegens het misbruik in het verleden, dan moet ik mijn subframe terug lossen om dat te verhelpen, dat is toch wel van de pot gerukt dan?
De kosten voor die twee kabels zullen er heus nog wel bijkunnen hoor!
Om preventief het subframe te laten zakken om kabels te vervangen zou er wél over zijn, dat is waar.
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!