door Martine » ma jul 25, 2005 10:37 pm
Bedankt voor de reacties : heb de koelbox uitgetest .Er gaat dus in : onderaan in de uitsparing midden een kleine attachécase met boeken en tijdschriften , recht maar in't midden een grote koffer dan kan daar achter nog een dekentje of 2 (voor picnic !!) en ervoor de afdekhoes van de kap als hij open is .Naast de grote valies de koelbox met daarin alle verzorging maar ook frisse drank en een kleine picnic voor onderweg , erachter naar de motor toe een kussen (nekprobleempjes

) en ervoor nog een tas met wat spullen . In de voorste koffer gaan de schoenen (apart ingepakt ) . Mijne man is groot dus binnenin alleen mijn tas met papieren , kaarten adressen van logis enz . achter mijn zetel .
Al met al vrij veel en jullie hebben gelijk : al de rest heb je toch niet nodig !!!

that MG gives me much less than 50 , beter dan rimpelcremes , anyway !!!!