door The_Ripper » za nov 03, 2012 2:02 pm
Visueel niks kunnen zien, moet ook nog een ruimte vinden waar ik de kap los kan halen om verder te kijken.
Vandaag met stukje rijden de volgende symptonen (met Arjo z'n dop):
Darm achterin onder het dak (die splitst) trilt. Sist als ik de dop open doe en kookt dan, darm gaat dan ook harder borrelen. Je ziet het koelvloeistof soms ineens gaan borrelen in het vaatje alsof er dan een luchtbelletje weer uit komt. Als de dop er uiteindelijk af is is er geen borrelen meer in de darm, wel veel rook nog uit het vaatje.
Ik probeer het zo duidelijk mogelijk te omschrijven en zal dit vanmiddag ondersteunen met foto's.
Ook redelijk veel rookontwikkeling uit de uitlaat, bij stationair draaien zelfs al, wordt ook een foto van geplaatst.
MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen
Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust