door The_Ripper » ma okt 22, 2012 12:24 pm
Ben ik met je eens Remco, maar daarom zeg ik ook dat er zodalijk een belletje gepleegd gaat worden, als je het direct negeert wordt je ook niet wijzer, en als er op papier een garantietermijn vastgesteld zou kunnen worden.. deze meneer heeft het volgende bedrijf: mw-parts(.nl).
Opgesomde bijkomende kosten had ik al rekening mee gehouden, maar ik ben een student met een studenten ov-kaart. En de auto is nog prima rijdend, hij verbruikt alleen buitensporig veel olie, maar ik neem aan dat 250km geen problemen geven? Onder het blok is het ietwat nat, dus ik ga uit van een lekke koppakking.
Daarnaast moet ik noemen dat mijn koelvloeistof ook harder op gaat dan het behoort. Hier zit een verband in neem ik aan?
En als het blok er toch uit moet zal het de montagekosten van de koppeling ook dukken verwacht ik?
En de uitlaat wordt waarschijnlijk ook gedemonteerd? Kan hij gelijk mijn Milltek uitlaat erop terug zetten ipv ori uitlaat, hoef ik daar geen extra montage voor te betalen en hoef ik niet te gaan pielen met 2 krikken op de oprit...:p
Als ik het verkeerd zie of er tips en ervaringen zijn dan sta ik daarvoor open hoor

MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen
Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust