Het is maar wat je mooi vind, Persoonlijk vind ik de F het mooiste zonder dak en dan zou alleen de raamstijl two-tone zijn. Ik ben geen cabrio gaan rijden omdat er een mooie hardtop op kan.
goodgoan Tom
[b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
Zoals Rick zegt, je hebt een hardtop in kleur dus zou het niet misstaan om de raamstijl ook in kleur te doen. Maar zoals Bruno zegt, met een zwarte hardtop zou ik het zwart laten. Keuze dus aan jou! Ik zou niet zozeer rekening houden met de eventuele waardestijging dan wel -daling, maar meer met wat je nu mooi vindt!