Het zat zo:
De mg van me moeder liep altijd lekker te pruttelen, totdat er diverse nachten het alarm afging.
Dit was een oorzaak van een te lage accu spanning.
Toen heb ik een nieuwe accu gekocht, omdat de oude een paar defecte cellen had.
Daarna heeft de auto een paar dagen stil gestaan en toen was die alweer leeg
Diverse malen opgeladen etc.
dus toen ben ik naar een oorzaak gaan zoeken...
Als eerst de radio ontkoppelt en dat was meteen de oorzaak.
Dus ik heb een paar weekjes zonder radio gereden, en ik weet daarom nu dat het ook echt de radio is geweest, omdat hij nu niet meer leeg loopt.
Dus heb ik vanavond een nieuwe radio aangeschaft.
En nu maar weer afwachten
