Nou we zijn tot de conclusie gekomen dat het remlicht helemaal niet meer werkt.
Aansluiting zit nu helemaal goed, echter branden doet hij niet meer. Kortsluiting veroorzaken ook niet meer.
Nu dus opzoek naar een nieuw 3de remlicht, op internet zie ik snel prijzen van 60 euro voorbij springen? Iemand die het eventueel nog goedkoper heeft gezien?
Ander goed nieuws, mijn achterruit is gisteren vervangen, wauw wat een verschil, glashelder zoals het hoort. Schijnt dat er hiervoor tentmateriaal was gebruikt.
De auto verdient wel iets meer dan tentmateriaal dus er zit weer een orgineel achterruitje in.
Ondertussen ook de dopjes voor de binnenspiegel en 2 dashboard dopjes binnen gekregen. Ik ben al aardig op weg om de auto in orginele staat te brengen.
Nog op mijn lijstje.
- 3de remlicht
- weerstandje ventilator stand 1. (Hier ga ik denk ik wel jullie hulp bij nodig hebben.

)
- Nieuw dopje voor sigaretten aansteker. Ik ben dan wel geen roker maar het sigaretje op het dopje is er flink afgesleten.
- Nieuwe embleempjes voor voor en achter. (Besteld via Ebay.)
- Veel rijden met het dak open als dat er dit jaar nog in zit.
Vind het toch ook wel erg leuk om zulke kleine dingetjes weer goed in orde te maken!