temperatuur blijft perfect, net onder het midden en olie 120 bij 160km/h, wel 1600 eurotjes lichter geworden. heb nu wel een TF160 zoals die 't gehele jaar niet geweest is !!!
@ Ad, dat is mooi om te horen! Hopelijk blijft nu alles in orde en kun je genieten van je TF.
Mocht je interesse hebben, dan kun je hem komen showen op 2 augustus in Vlodrop, praktisch om de hoek dus Voor meer informatie kun je terecht onder het kopje 'forum events' en dan: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus.
[quote="adaerts"] wel 1600 eurotjes lichter geworden. [/quote]
Ja daar was ik al bang voor toen je schreef waar je hem gebracht had. Heb hier vroeger ook al eens "zaken" mee gedaan. Maar gauw vergeten en gaan genieten.