Gisteren de wagen bij Stefan opgehaald. Hij heeft de achterste hydragasbol vervangen en hydragas gestoken, oliewissel, nieuwe oliefilter, nieuwe oliesensor geplaatst, RVS sportuitlaat gemonteerd (wat een leuk geluid

) en nog wat kleinigheden.
Nog te doen is nieuwe schokdempers, remleidingen vervangen (ik wil er zelf maken in een koper/ijzer/nikkel legering) RVS koelpijpen steken en gelijk de darmen vervangen. Nog de nodige rubbers van oa de torsiestang vooraan (trouwens blijkbaar mag je die niet vervangen door die blauwe Polyurethaan want dat zou bij de keuring onder "tuning" vallen. Is dit juist?)
De remklauwen maak ik helemaal proper en spuit ik met remklauwverf en uiteraard steek ik gelijk nieuwe remblokken.
Alle stangen, steunbalken worden ontdaan van roest en opnieuw geverft en de onderkant wordt terug behandeld.
Er zullen zeker en vast nog wel aandachtspunten zijn, maar daar kom ik wel achter.
We willen de wagen perfect in orde hebben eind juli want dan gaan we met de wagen op vakantie. Dat wordt al zeker de Alpenroute.
Ik wil Stefan nog eens bedanken voor al zijn werk!
Grtn Guido