De radio installeren is easy. Oude eruit trekken en zo ver mogelijk weggooien. Bij de nieuwe radio even de antennekabel inpluggen + de 2 stekkers die in de wat dikkere boxjes geplugd zijn en dat zou alles moeten zijn.
Ik heb de DEH-7300BT. In combinatie met mijn Pioneer speakers een heel fijn geluid.
Het zijn dan wel oude radio's maar ze doen hun werk nog goed, die dubbel din Pioneer hoop ik ooit te vervangen door een Pioneer navi. ik heb ook nog een nog oudere, maar die mocht mijn moeder hebben en volgens mij is de radio die in de auto zat toen ik hem kocht ook een Pioneer Pioneer gekte
Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
Ik heb geloof ik ook een Pioneer met de originele speakers. In de winter maanden met de hardtop erop is dit meer dan voldoende power Nu het voorjaar weer aangebroken is gaat mijn soft-top open radio uit en luisteren naar de uitlaat van mijn MGF en interesseert mij die hele radio gene ene moer