Demor schreefColonDe 'lage' K&N klank bevalt prima, hij mag brommen, niet schetteren.
Ik moet toegeven dat ook de K&N goed klonk in de scheldetunnel, en dat terwijl je achter me reed
Klank is heel persoonlijk, ik heb nog nooit een MG niet mooi of overdone vinden klinken. De K-series heeft een heel eigen sound en de uitlaat, legt enkel het accent anders; Zo geeft een Miltek een hard geluid, de AMT een diep geluid en de Daytona een rauw geluid.
Ik heb voor de Daytona gekozen omdat ik de kwaliteit van de pijp zeer goed vond (op de foto hè) en omdat hij goed uit de test kwam qua pk's. Bovendien wilde ik een "beschaafd" geluid omdat ik de F dagelijks gebruik.
Mijn voormalige auto (Peugeot 106) had een open filter en een open uitlaat. Ik garandeer je dat je nog nooit een 1.1 zo hard hebt horen brullen

Jackie dus, maar het was wel erg leuk om mee te rijden, maar niet IEDERE dag
