Ik begin nu bijna aan mezelf te twijfelen... Ik zat zeker wel in de MG, ik stap nergens anders in tenzij het niet anders kan (zoals nu in de opel korsakov omdat de mg bij de garage staat)
Volgens mij was het zo dat als je de hendel naar je toe trok hij sproeide én wiste en de hendel omhoog alleen wiste. Dat alleen wissen ging ook altijd in snetreinvaart en doet ie nu volgens mij ook niet meer. Dus het kan wel zo zijn dat dat ie dan niet sproeide en wiste maar dat ik automatisch na het sproeien de hendel omhoog deed. Hmmm... Thanx for confusing me
Maw: Peter, let maar niet op mij
