En wil eens een ander geluidje proberen, een iets beschaafder geluidje





.







Kachel schreefColonOk, zou zo'n decat op de beurs in Houten kunnen liggen?

RemcovanKuilenburg schreefColonStandaard pijp met ander lucht filter en decat geeft ook al een mooi geluid. Niet te erg en mooi. Het is vaak dat mensen aan mij vragen wat ik er onder heb hangen. Als ik standaard zeg dan geloven zij mij niet. Mijn auto mooi beschaafd geluid. Enige nadeel is decat er onder vandaan halen bij de APK.
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.