Maar die inserts liggen in de kast ...
Aanvankelijk, nog voor de komst van de Trophy, werden ze in de kleur van de auto gezet. De Trophy is dan in 2001 op de markt gekomen met zwarte inserts en werd de populariteit van zwarte inserts
geboost.
Aangezien ik het probleem van vocht in de lichten moe was, heb ik een nieuw setje lichten besteld: echte Trophy's die ik niet hoefde open te maken. Niet omdat het mooier is (het is anders), maar voor de afwisseling.
Dus de Nightfire Red heeft al even zwarte inserts, z'n bordeau rode liggen opgeborgen.
Hoe een Volcano eruit ziet met oranje inserts ?
