Het zou goed kunnen zijn dat ik de auto even op de brug zou moeten hebben. Dan kan ik ook meteens eens kijken of ik ergens koelvloeistof zie lekken alhoewel dat moeilijk gaat worden aangezien het verlies maar heel langzaam gaat.
thomas winterbanden als het buiten nog zo'n 18° is dan kon je toch net zo goed op je versleten wanden rondrijden, tegen dat je winterbanden nodig hebt zullen die van jou naar de verdommenis zijn.
mg f Trophy 160 2001 83.000km. emgeeke voor als het nat mag zijn. ford C max voor het winkelen
Aangezien ik nu bijna niet met de F rij en het nu binnen 2 weken ook kan sneeuwen vind ik het prima zo. Nu is het mooi weer en hoefde ik niet in de vrieskou wielen te gaan verwisselen. Veel van slijten door het warme weer komt er dus niet van