Ik sluit me aan bij Etienne. Als je de schroef genoeg erin draait heb je er geen problemen mee. Mocht je een beetje schuren, dan is dat pas net op het laatst, een stuk dat je dus niet ziet omdat het knipperlicht ervoor zit. En zeg nou zelf, hoe vaak rij je zonder knipperlicht
