Ik zal op zoek gaan naar 15" velgen en daar een goede winterband op.
Als iemand een goed adres heeft voor velgen voor de "F" dan hoor ik het graag.
Mooie "second hands" is ook goed.
Vandaag heb ik enkele deukjes laten weghalen, restylen, de buitenkant is nu zoals het hoort te zijn, ik ben helemaal blij.
groet
Hans

