starten gaat als 'n zwitserse klok,
vermits jij hier maar aan't einde van de straat woont...
waar haal jij de onderdelen, deze dichting bv.
ik heb er ondertussen genoeg vertrouwen in om deze ergens
deze week op 'n mooie avond te vervangen.
mijn dashboard moet er toch uit dus...op 'n vloekje meer of minder zal
het wel niet aankomen zeker.
