door Carl » wo aug 29, 2012 4:08 pm
Moeilijk om te antwoorden, omdat ik niet weet wat je precies kunt met de T4, maar het matchen van MEMS2 en 5AS gaat , evenals het programmeren van blips enzo.
Grote probleem met het msv systeem is dat het niet meer werkt als de motor draait en ik krijg zeer beperkte support bij dit probleem, het komt er eigenlijk op neer dat ik het zelf moet uitzoeken.
Ben al 2 jaar aan't onderhandelen over de verdere introductie in het mgf circuit, maar gezien de beperkte mogelijke return voor hen loopt het niet zo vlot.Als er eventueel iets uit de bus komt kom ik in aanmerking als aanspreekpunt/verdeling voor Benelux. Uiteraard vernemen jullie dit eerst via dit forum, en dan stel ik zeker een interessante groupbuy voor.
De msv uitlezing is eigenlijk bedoeld voor landrover en range rover, door de connectie met de freelander ben ik zover gekomen dat ik 2 jaar geleden op de mgf mocht proberen en (beperkte) ondersteuning kreeg. Let wel : de mems2 software module is bedoeld voor diverse motoren, waaronder de V6 van Rover en heeft daardoor bepaalde in- en uitgangen die de T4 voor de mgf niet vrijgeeft. Dit maakt het allemaal niet zo erg overzichtelijk en daarom is verdere ontwikkeling nog nodig. Wordt vervolgd!
pen 5 is inderdaad nodig om een standaard systeem aan te sluiten, het ontbreken van massa daarop is waarschijnlijk de reden dat deze systemen totaal niet werken op rover.
Om de compatibiliteit met T4 niet in gedrang te brengen zou ik persoonlijk experimenteren met een obd-2 adapterstekker ipv aanpassing van het standaard socket.
Toch nog even een belangrijke opmerking:
Laatst had ik ook een fout met het SRS door een connectorprobleem onder de passagiersstoel, waardoor de gele waarschuwingslamp aanging.
Door het oplossen van het probleem is deze waarschuwing verdwenen zonder dat ik iets moest resetten!
Laatst bijgewerkt door 1 op
Carl, in totaal 0 keer bewerkt.
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!