


Remieme schreefColonHeb je geen olieachtige prut in je koelvloeistof en geen mayonaise aan de peilstok, dan lekker laten zitten die pakking.




MGTF2002 schreefColonWel nog FF een reservoir met niveauschakelaar plaatsen. (no1. op mijn to do lijst)
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.