Velgenreiniger moet je gebruiken op koude wielen anders bakt de velgenreiniger in de velgen of in de remklauwen hé Bruno.
Iig ik heb ze allemaal geprobeerd, we zitten momenteel met een chemisch product dat je moet aanlengen met de helft water, wij gebruiken het uiteraard puur, ik was al twee jaar mijn wielen ermee en ik denk dat ze nog gloednieuw zijn. Probleem is dat er veel rommel op de markt is, ipv van het vuil van de velg vreet, hij gewoon indroogt in de velg.
Demor, help me er even aan denken dat als we de bumper komen halen, ik een busje voor je meebreng.