


Demor schreefColonKun je die spatlappen niet zo monteren dat ze er weer af klikken op een of andere manier? Dat zou iets voor mij zijn, in de winter erop en als ik een ritje maak met jullie kunnen ze eraf.



Coen schreefColonHet komt iig niet door de airco unit, dan heb je een kastje zitten onder het dashboard, bij de voeten van de bijrijder. (best wel irritant eigenlijk)
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.