Ik wacht gewoon af...
Er is nog niets definitiefs beslist, als hij op 't einde van de week terug normaal functioneert is er geen probleem.
Momenteel ben ik erover aan 't denken om er een 2de wagen bij te nemen als daily...op die manier ontzie ik de TF een beetje, dat zou een optie kunnen zijn... maar moest ik nu toevallig ergens een leuke deal vinden, er zijn tenslotte nog wel meer leuke speeltjes..

, dan zou ik niet twijfelen. Ik heb de TF nu 3 jaar, wat voor mij zeker niet slecht is omdat mensen die mij goed kennen weten dat ik erg snel op een auto ben uitgekeken. True, het is een fun wagen, tot hiertoe wel democratisch mee gereden maar soms voel je je jong en wil je wel wat...
Uiteindelijk zal ik, is het niet nu dan toch ooit, iets anders kopen...wat dat zal worden weet ik niet maar leuk zal 't alleszins wel zijn...
Voor 't zelfde geld blijf ik 'm voorlopig gewoon als daily gebruiken... wait and see...
Of...nog een mogelijkheid, we houden de TF, kopen een gele ZT en prepareren deze voor trackdays... dan spreken ze binnenkort over 't gele gevaar van Zolder met al die gele MG's...
Dit laatste maakt iets minder kans, realistisch gezien....alhoewel....