Iets wat ik me nu wel ineens bedenk:
Er zitten nu 3 soorten koelvloeistof door elkaar gemengd in het koelsysteem.
A. het oorspronkelijke
b. een onbekend Frans merk
c. Vloeistof van Shell
Kan dit kwaad???



Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.