



ErikB schreefColonen als de nood ht hoogst is ben je niet afhankelijk van die ene MGF.
??

Marcel schreefColoner onder staat een posting over een gescheurde cabriokap wat "standaard" probleem lijkt te zijn..


TF 135 Elegance / Midget


Sander schreefColonMarcel schreefColoner onder staat een posting over een gescheurde cabriokap wat "standaard" probleem lijkt te zijn..
Gebaseerd op de uitspraak van een "cabrioland" verkoper. Check de site www.cabrioland.nl en zie het assortiment. Natuurlijk zal de verkoper zijn best doen aan MGF een Mazda aan te praten, het is immers zijn brood !
Laat je vooral niet gek maken door zulke indianenverhalen, Engelse wagen zijn tegenwoordig al lang niet slecht meer.

Van al de MG vrienden die ik heb kan ik mij eigenlijk geen enkele voor de geest halen met herhaaldelijke problemen.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.