

Ian schreefColon51 euro's per stuk? Ben niet bekend met de pond..





Ian schreefColonZal het geld wel bij Mike storten (hij zal dan voor mij ineens ook storten, we kennen elkaar zodat er geen problemen gebeuren)
gaan we regelen





Ultimate schreefColonEdgecrusher (als ik het juist heb) wilde er een tijd terug ook 1.
Samen met Ian, Bruno, Bert en mij maakt dat 5.
Ik pb edgecrusher wel


ttdesign6 schreefColon@Bert,
Je kan toch evt ook van dat 3M folie kopen met een carbon-look?
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.